
studieprojekter.
Når jeg går ind i et nyt projekt, er det altid med målet om at skabe et design, der ikke kun rammer virksomhedens værdier, men også taler til målgruppen. Er du nysgerrig på mine løsninger, så gå på opdagelse herunder.
værdiskabelse og visuel identitet
Gruppeeksamen andet semester: Fikumdik Kaffebar
Formålet med vores projekt var at designe et website og et koncept, der gennem sit indhold og visuelle identitet meget tydeligt kommunikerer, hvem Fikumdik er og skaber værdi for både virksomhed og kunder.


markedsføring og målgruppe
Individuel eksamensprojekt første semester: Trøjborg Bryg
I min løsning lagde jeg fokus på at skabe et sammenhægende visuelt univers, der skulle afspejle det fiktive Trøjborg Brygs rare og uhøjtidelige sjæl, skabe et brand og invitere målgruppen til køb af øl.
webdesign og copywriting
Individuel projekt første semester: Studiebalancen
Mit fokus var i dette projekt at udvælge og skabe indhold, der passer til den intenderede målgruppe. Det visuelle udtryk, herunder ikoner og illustrationer, skulle understøtte brugeroplevelsen.


user-onboarding og visuel identitet
Gruppeprojekt andet semseter: Nippon Måltidskasse
I dette UX/UI-projekt var formålet at skabe et interface, hvor brugeren blev taget godt i hånden gennem hele bestillingsprocessen. Med et mål om at skille sig ud, udviklede vi en visuel identitet til det fiktive måltidskassefirmae.
Copyright © 2024 Anna-Lene – Portfolio | Anna-Lene Søndergård Rasmussen