Hvad er projektets formål? I dette todelte eksamensprojekt på 3. semseter lå fokus på branding, (storyscaping) og indholdsproduktion. Med udgangspunkt i Søstrene Grene udviklede jeg indhold, der skulle være konsistent med brandets udtryk. Dertil skulle vi udvikle en bæredygtighedskampagne.
explainer: social bæredygtighed
Lerskål: diy
Indholdsproduktion 1 til Søstrene Grenes Instagram med fokus på DIY content i stil med deres eksisterende indholdssøjle.
paid ad: #småøjeblikke
Indholdsproduktion 2 til Søstrene Grenes Instagram. Som en del af projektet skulle jeg udvikle et eksempel på betalt annoncering, der skulle øge engagement på deres konto. Denne annoncering er skabt til at køre i Instagram Story-funktionen.
Afstemning: this or that?
Indholdsproduktion 3 til Søstrene Grenes Instagram med brug af Instagrams indbyggede afstemningsfunktion i Story-formatet. Fokus på at øge engagement.
a sunday at home
Indholdsproduktion 1 til Søstrene Grenes TikTok med fokus på hverdagsinspiration.
start with a new hobby
Indholdsproduktion 2 til Søstrene Grenes TikTok, der spiller på relaterbarhed og autencitet hos målgruppen